DUO-CACIB BRNO 2009

07.02.2009 20:08

V Brně se tento víkend konala výstava DUO-CACIB 2009. Feebee jsem na naši první výstavu v tomto roce přihlásila jen na sobotu. Milou společnost na cestě mi dělala Naďa Krajánková, které tímto děkuji, že se vůbec odvážila se mnou sednout do auta :o)

Na výstaviště jsme se dostaly s mírným zpožděním, jelikož konáním této akce trošku zkolabovala doprava v Brně. No ale dojely jsme a vydaly se vstříc nějakému tomu výsledku.

Čím je Fíbouš starší, tím delší je čekání na kruh. Tentokrát jsme se zabavily docela dobře.

Venku bylo pěkně, tak jsme s hafušou chodily často na sluníčko. Potkávaly jsme i „už“staré známé a dokonce jsme KONEČNĚ (:o)) poznaly ségru Fame! Holky si jsou hrozně podobný, ale každá je úplně jiná – kdo obě zná nebo je viděl, tak pochopí :o) Moc ráda jsem Hanku s Fame poznala a doufám, že se v březnu uvidíme na coursingu (to ale nesmím zapomenout našeho raplíka přihlásit). Nadě se podařilo vyfotit i pár fotek do rodinného alba …

No, zpět k výstavě. Tentokrát jsem poprosila Martu, jestli by Feebee nevystavila. Holky to šly natrénovat a pak se vrhly do kruhu. Protože Fíčko nás nesmí vidět, když je v kruhu, dozvěděla jsem se až po skončení, že Marta vyběhala s naší kočičkou V2 res.CACe!!! Martě tedy patří veliký dík …

Chvilku jsme se pak ještě s Naďou zdržely u stánků s jídlem a pak se vydaly na cestu domů. Teď už beruška spinká na gauči a páníčci odpočívají na zemi :o).

Já ještě jednou díky Nadě za společnost a fotky, Martě za handling a Fíbouškovi za dnešní celkem rozumné chování :o).

Fotky opět uloženy na    www.o2cko.rajce.idnes.cz