MV Litoměřice 23.5.2009 - V1 CAC, res.CACIB

23.05.2009 21:25

Po loňském úspěchu jsem se rozhodla, že Feebee opět přihlásím na MV do Litoměřic. Tentokrát jsem se domluvila s Oli Krásovic a Haidie, že pojedou taky. Vyrazily jsme opět brzy ráno, abychom holky nechaly spolu proběhnout. Těm se tentokrát moc nechtělo, tak jen tak brousily kolem a čmuchaly.

Kruh byl letos umístěn přímo u hlavního pódia na sluníčku. Bála jsem se tedy, že Fíbouš odpadne a bude nepoužitelná. Celkem to ale šlo a dokonce s Haidie dost blbla. Sice byly holky přivázaný, ale to jim vůbec nevadilo. Pořád se okusovaly a oňuchňávaly a ve finále byly pěkně špinavý a ožužlaný.

I když bylo přihlášeno dost RR, rychle to ubíhalo a než jsme se nadály, šla do kruhu Haidie s handlerkou Martičkou. Paní rozhodčí Magdalena Musial ji ohodnotila krásnou Výbornou. Pak šla na řadu Feebee v mezitřídě. Dnes jsme zvolily taktiku neschovávání se paničky, takže jsem konečně viděla všechno zblízka, bohužel jako na potvoru jsem neměla foťák. Martička se opět zapotila, ale holky vyběhaly (jestli se té Fíboušově lenivé chůzi tak dá říci) V1, CACe! A pak dokonce ještě res.CACIBa!!! Dnes si tedy Fí s Martou zopakovaly úspěch z loňska. Moooooooc děkujeme a gratulujeme :o)

Vyzvedly jsme medaily, nechaly zapsat výsledek a vyrazily směr Praha. Cestou jsme se ještě zastavily u Krajánků – zrovna krmili „dravou zvěř“. Okoukla jsem tedy štěníky, chvilku jsme popovídali a s unaveným Fíbíčkem jsem razila k domovu. Za dnešní úspěch dostala kostičku a teď spokojeně spinká.

Moc děkujeme Oli a Terezce za společnost a fotky (www.haidie.rajce.idnes.cz), Martičce za handling (má slíbeného něco dobrého :o)) a Krajánkům, že jsme se mohly nečekaně zjevit ...