Bonitace

08.05.2009 19:30

Druhý květnový svátek, 8.5., nastal pro Feebee (i nás) velký den. V Braníku se konala bonitace - uchovnění či neuchovnění psíků plemene RR. Feebee splnila podmínky pro účast, takže jsme ráno vyrazili.

Než se sešlo celé osazenstvo nechali jsme Fíbouše proběhnout, aby dala pokoj. Jen jsem netušila, co se zase stane... Jiřík dostal "práci". Dělal na druhém konci areálu asistenta Petře Krejčové při focení. Náš Fíboušek - závisláček ho samozřejmě měla stále v merku, takže mi naběhly svaly na rukou, a ty mám zas tak o půl metru delší :)) Než jsme přišly na řadu, byla jsem unavená, jak po hodině v posilovně.

No a bylo to tu - Feebee šla na řadu. První postavení jsme zvládly, ale pak zmerčila Jirku v dálce a uuups, vyvlíkla se mi z vodítka a mazala za ním. Když jsem jí přivedla zpátky, čekaly nás zoubky. Překvapivě si je nechala prohlídnout, ale při otevření tlamičky opět stávkovala. Ještě, že Jirka dorazil na pomoc. Jakmile nás měla oba dva u sebe, najedou všechno šlo. Tlamičku otevřela, běhání zvládla, v postoji držela. Jen já jsem byla mokrá až na ..., jak se mě lilo :) Takže jsme to zvládly, byla s kulantní poznámkou, že jde o temperamentní fenu :))), uchovněna.

Na řadu přišlo focení ... To proběhlo celkem rychle a bez úhony :) Petra nafotila krásný fotky ...

No a pak už jsme jen čekaly, až budou nafoceni všichni psíci, Jiřík bude propuštěn ze "služby" a my mohli jet směr Korycany, podívat se na štěněčí miminka (www.moboca.eu).