CAC Mladá Boleslav

21.07.2015 16:58

V sobotu 18.7.2015 jsem jela s Bellou na výstavu do Mladé Bolky - vzhledem k strašnému vedru se mi nechtělo, ale protože jsem se chtěla stavit za naším panem zeleným Artuškem (Bongo Boy z PD), tak jsem přece jen vyrazila ...

Nějak poslední dobou nestíhám sledovat dění (všeobecně), tak až na výstavě jsem se dozvěděla, že změnili rozhodčího.

rozhodčí: Andrzej Brabletz (PL)

třída mladých - Bella Angel z PD - V3

 

Pak jsem se rozjela na velmi rychlou návštěvu za Artuškem. Je to kluk ušatá (krasavec) a taky pěkný péro, stějně jako Bella :) a má neskutečně dlouhý jazyk :)

No a pak jsem se vydala na chatičku, kde nás čekala rodinná oslava a mě prodloužený víkend ... A protože kousek od chaty pobývá náš další zrzoun, světle růžový pan Bertík  (Billy Joe Hubert z PD), tak jsme zajeli na návštěvu.

Bertík je krásný, jen díky jedné zlé zkušenosti na procházce docela bázlivý, ale páníci s ním pracují, takže to určitě bude dobré ... přijedeme ho zase brzy zkontrolovat :)