CACIB České Budějovice

31.03.2012 22:40

Dnes teda bylo ošklivo a zima, ale s Ashley jsem se vydala na MVP do Českých Budějovic. Bohužel i tentokrát nás nechali vystavovat venku, takže zima a vichr dával zabrat jak pejskům tak páníčkům .

Tentokát posuzovala Ing. Ivana Roubalová, kterou jsem v kruhu ještě nezažila. Docela to "střílela" a tak jsem nepředpokládala, že bychom se mohly, navíc v takové početné konkurenci, nějak umístit. O to větší překvapení bylo, když Ashley získala V1, CAJC!!! Pak jsme šly s mrňouskem ještě o Nejlepšího mladého, ale to už Ash nechtěla moc stát a byl s námi starší a ostřílený pes, takže tím naším prvenstvím ve třídě to skončilo. Každopádně jsem na Ashi mooooc pyšná.

A také jsem hrdá na Aishu, která si s Jíťou a Klárkou vyběhala Výbornou.

Děkuju všem kamaradům za podporu a rady, milé neznámé paní u kruhu za příjemná slova :) a gratuluji všem zůčastněným ke krásným výsledkům.