CACIB Mladá Boleslav 25.8.2012

25.08.2012 22:00

Další výstava za námi - CACIB Mladá Boleslav. Dnes posuzovala p. Monika Tušanová (SK) a na její posudek jsem se obzvlášť těšila, ještě jsem ji totiž v kruhu za celou svou "RR kariéru" nezažila.

Vzhledem k tomu, jak Ash po boji s mravenci a sestřičkou Emičkou vypadá, tak jsem nevěděla, co vůbec mám očekávat - viz zkušenosti s jinými rozhodčími, kterým vadil i neviditelný strup, nebo naopak jiným nevadilo ani to, že fena vypadá jako hyenka :)

Ale co, Ash se chovala jako obvykle, krásně jí to šlo a také skončila s moc pěkným posudkem a známkou V. Když se pak vybíralo na "bednu", paní rozhodčí mi přišla poblahopřát ke krásné feně - řekla opravdu něco, co mě moc potěšilo - a s omluvou, že nás nemůže umístit kvůli aktuální kvalitě srsti... To bylo samozřejmě jasné, ale já jsem hlavně ráda za posudek a milá slova paní rozhodčí.

Tentokrát se výstavy zúčastnila i Miška s Virgie a Jíťa s Aishou.

Virgie - VD

Aisha - V2

Obě mají pěkné posudky a jsem na ně moc pyšná. Mišce a Jítě díky za prezentaci :)

 

Sobota se tedy pěkně vydařila včetně počasí a byl to opět parádně strávený den. Děkujeme za společnost Mišce, Jítě, Oli, Nadě, Janičkám ... no prostě všem :). A Janičce Moravcové díky za fotky :)