Hanácká národní výstava Brno

06.01.2013 09:55

Letošní výstavní sezóna pro nás s Ashley začala víc než dobře ... no jak se to vezme :) ale já jsem spokojená :)

Hanácká národní výstava se opět konala naštěstí v Brně, takže jsem Ash přihlásila a vyrazily jsme.

Na místě klasika nejklasičtější, takže nemá smysl popisovat - jen že jsme se sešli v obyklém osazenstu, které bylo jak jinak než super :)

Dnešním rozhodčím byl p. Otakar Vondrouš, tak jsem byla celkem napjatá, jaký posudek dostane Ash teď, jako "velká holka".

Do kruhu jsme nastoupily do početné mezitřídy. Když už jsme zůstali jen čtyři, říkala jsem si - super, čtvrté místo je moc pěkné :). Nooo, ale my zůstaly a běhaly dál :) ... jenže pak se mi rozepnulo vodítko a já chytala Ash jen za řetízek, no a ona začala skákat a bohužel si mi ji nepodařilo srovnat, tak jsme si vyběhaly krásné druhé místo ... a ten poslední CAC nám utekl fakt o "skok".

Ale co, uméatění V2 res CAC je moooc pěkné, takže já jsem spokojená, Ashi byla ráda, že to má za sebou a mohly jsme vyrazit domu.

Děkujeme všem za společnost a gratulujeme k výsledkům. Janičce M. díky za foto :)