Moravská národní výstava Brno

07.09.2013 22:38

Letos jsme se v Ash vydaly samy samotinké na Národní výstavu do Brna. Kvůli původně oznámenému rozhodčímu se přihlásilo velmi málo RR. Nakonec posuzovala jiná rozhodčí a do kruhu nás šoupli s jinými psíky, takže u kruhu nás bylo požehnaně. My opět přijely hodně brzy, i když ne jako obvykle, neb ten takodrom D1  díky asi 8mi uzavírkám již není dálnicí, ale s 80km/h rychlostí normální silničkou.

No, sedly jsme si hned ke kruhu, a já se jala pozorovat paní rozhodčí. Snad jen na pár výjimek a první místa tam loupala samá VD.

Když na nás kolem jedné přišla řada, byly jsme obě dvě hotové z vedra. Ale co, v kruhu nás bylo ve třídě otevřené 5 pěkných fenek. Něco málo jsme odběhly a pak už jen stát a stát. Paní rozhodčí tady posuzovala všechny velmi dlouho a pozorně, nikdo jsme ani netušili, jak to dopadne. Paní rozhodčí měla pak proslov, že fenky jsou opravdu velmi krásné a všem nám dává Výbornou - tak aspoň tak :)

Pak s námi začala šoupat na pořadí, nás dala dopředu a já si v duchu říkala, že pokud teď poběžíme, tak nás vyhodí, protože táhly jsme se obě dvě :) Paní rozhodčí nás ale nechala a přidělila nám první místo ... PARADA :)

Pak jsme ještě do kruhu nastoupily o Národního vítěze, ale tady se nedařilo, NV vyhrála naše slovenská konkurentka :) ale té to opravdu přeju, ta si to zaslouží :) 

Takže v Brně se dařilo jak Ash, tak mně - opět jsem si opálila tílko :), ale jinak to byl prima dem :)

Rozhodčí: Hana Ahrens (A)

třída otevřená

Jch. Ashley z Pacovského dvora - V1, CAC