Krajská výstava Litoměřice

06.10.2012 15:17

Vyrazila jsem dnes poprvé do Litoměřic, ne na mezinárodku, ale na Krajskou výstavu. Tentokrát jsme jely s Ash úúúplně samy, takže se neměla s kým vyběhat. Nakonec ale přece jen dorazily známé tváře, tak aspoň se Ash seznámila a proběhala s poloségrou a polo bráchou - Tiffy a Buddym z CHS Oči Sfingy.

Po neskutečně dlouhém čekání konečně šli na řadu RR - byli 3 kluci a 3 holky. Všechny 3 kočandy byly ve třídě mladých, takže konkurence :) Naštěstí p. rozhodční Beradze Iuza tentokrát rozhodl v náš prospěch, takže Ashley získala V1, Vítez třídy mladých ...

Zbývala hodinka do závěrečných soutěží, kterých jsem se nikdy nezúčastnila a ani tentokrát jsem nechtěla, ale byla jsem přemluvena :) Šlo to celkem rychle, ale bylo nás tam takový kvantum, že jsem to chtěla zabalit znovu :) No, ale počkaly jsme a Ash mi to dávala pořádně sežrat - lehala si "na červeném koberci", kousala mě do nohy a štípala ruky ... Paní rozhodčí při závěrečném výběru upřednostnovala malá chlupatá plemena, takže jsme opravdu rychle skončily a vyrazily směr domů.