Krajská výstava Mladá Boleslav 3.4.2010

05.04.2010 16:30

Vloni jsem říkala, že už s Feebee na žádnou výstavu v dalším roce nepojedu ... Hmm, ale nedalo mi to, a když už spolu chodíme na kurzy výstavnictví (pro nás tréning ani ne tak postojů, jako nebání se rozhodčích), jsem Fíbí přihlásila na  Krajsou výstavu do MB. Říkala jsem si, že to je jen krajská, zkusíme to, a brzy pojedeme domů. Právě proto mě překvapilo, že bylo přihlášeno hodně psů, jen ridgebacků 32...

Jako obvykle jsme s Oli Krásovic a Haidie přijely na místo v rozumný čas a "ubytovaly" se poblíž kruhu. Ráno bylo dost chladno, ale naštěstí se přes den udělalo hezky, takže jsme si den pěkně užívaly.

Náš kruh 34 posuzovala paní Ludmila Pavlíková, která před RR měla ještě několik plemen. I tak čas celkem utíkal a to nejen díky spoustě známých.

Najednou to tu bylo, nastupovala jsem do kruhu s FB společně s Oli a Haidie. Celkem nastoupilo 7 fenek. FB se nechtělo moc stát, ale pak se to i nějak povedlo, dokonce ukazála bez problému zuby, no a potom nás paní rozhodčí poslala do pohybu - teda málem jsem vypustila duši (asi nejen já) - takových koleček jsem nikdy neběžela :)). Finále bylo takové, že Feebee dostala V4 - prý za ouška - berunka opět nasadila svoje vrásky a tím jí uši vylezly nahoru. Ale jinak posudek máme pěkný. Takže my jsme spokojené ;))

Pěkný posudek dostala i Oli s Haidie, získaly V - gratulujeme! A o další překvápko se postaralo Korycanské štěndo Chelsea - taktéž gratulujeme (podrobná reportáž bude určitě na www.moboca.eu)

Děkujeme všem za príma den a my jdeme s Fíboušem běhat - zhubnout do příští výstavy (máme teda obě co dělat :))