Krajská výstava Uhříněves

07.10.2012 15:43

Aby toho za tento víkend nebylo málo, tak jsme dnes, ve složení - já s Ash a moje ségra s Emičkou, vyrazily na Krajskou výstavu do Uhříněvsi. Máme to, co by kamenem dohodil, tak proč toho nevyužít. Bohužel počasí nám tedy vůbec nepřálo (zima a vydatný déšť) a nebýt toho, že to je fakt za kopcem, a že jsem se těšila na historicky první předvedení Emičky v kruhu, tak snad zůstaneme doma.

Na místě jsme se pěkně "ubytovaly" a čekaly na našich pár minut v kruhu. Krajskou výstavu posuzoval p. Leoš Jančík a pěkně mu to šlo od ruky, takže rychle. Navíc taky spoustu psů nepřijelo vzhledem k tomu počasí - fakt se jim nedivím.

Naše zrzavé holčičky byly celou dobu neobvykle čilé a rozparáděné (to už mimochodem zruba od 5ti od rána), ale když jsem řekla, že za 5 psíků jdeme do kruhu, normálně odpadly :)

Emičku jsme přihlásily do mladých a Ash do mezitřídy.

Emičky premiéra se vyvedla , až na běh, kdy mě táhla po mokré trávě, až jsem měla co dělat, abych to ukočírovala :) Berunka si ale vysloužila pěkný posudek a V1, Vítez třídy mladých. 

Ash jako zkušená fenka naběhla do kruhu, a dokonce to uběhla i s opět utrženým polštářkem skoro bez kulhání. I když p. rozhodčí chtěl ten polštářek vidět ... Nicméně sám řekl, že by s tímhle neběhal ani on :) Nakonec jsme dostaly pěkný posudek a V1, Vítěz mezitřídy, Krajský vítěz.