Mezinárodní výstava MB

30.08.2008 22:44

 

30.08.2008 22:44

Na dnešek mi páníčkové naplánovali zase výstavu …ach jo, to ranní vstávání mne zabije.

Vyrazili jsme do Ml. Boleslavi a jako obvykle jsme byli mezi prvními návštěvníky. Panička mě hned vzala do kruhu, vyzkoušet si jak nám to půjde, když jsme tak trénovaly. Jojo, ráno mi to docela šlo, ale kdo měl vědět, že se udělá později takový vedro :(

Myslím, že někdy kolem půl jedné jsme se dostali na řadu. Tentokrát posuzoval p.Klopsch z Německa. Protože nás zase bylo hodně, rozdělil nás do dvou skupin. Takovou dobu jsme s paničkou čekaly a to bylo takový vedro, fuj ..

Když se na nás konečně dostalo, panička mě chválila, že postoj mi šel, ale v tom vedru se mi fakt běhat nechtělo. Taky mi to hezky vpálil pan rozhodčí do posudku – hezky řečeno - lenoch a že musím trénovat. Nakonec jsem dostala VD.

Tentokrát jsme sice na výstavě nepochodily, ale aspoň víme, že kromě běhu nám to s paničkou jde .. dokonce jsem i poslouchala :)

Ale stejně to stálo za to, potkala jsem tam sídlištní kamarádku Terezku, mamku Bonýnu, tetu Kejtynu a dokonce se přišel podívat i můj bráška Lexi s páníčkem Radkem. No a nesmím zapomenout, moje mladší ségra Haidie se taky vystavovala, moc jí to šlo.

Teď nás čeká klubovka na Orlíku, takže musím zase trénovat, tentokrát běh :)