MV Praha Letňany

07.11.2009 21:33

Naše poslední výstava v roce 2009 a zřejmě poslední výstava Feebee (ale nikdy neříkej nikdy :)) se konala v Praze v Letňanech. Po ubíjející cestě (a to jsme z Prahy), jsme se konečně dostaly na výstaviště, vyzvedly katalog a upalovaly se "zabydlet" do haly.

Všichni známí a kamarádi už tam byli, takže jsme si povídali, venčili a sdělovali novinky. Protože na MV se vždycky dobře nakupuje - nejen pro pejsky - povolala jsem pro dnešek na pomoc sestřičku Peťu, aby mi pomohla s hafušou a s oběhnutím stánků a nákupy pamlsků a kravinek nejen pro tu naši zrzku. Trošku jsme se zdžely, protože jsme potkávaly nečekaně moc známých tváří, že jsem skoro prošvihla nástup naší třídy. Ale v pohodě jsme se zařadily do čekací fronty na kruh a poctivě čekaly. Tentokrát mě potešilo, že FB nastupovala hned z kraje, že jsme nebyly až v druhé půlce (celkem 18 přihlášených fenek). Nějak jsme se postavily, zaběhaly si a zuby ukázaly a velmi mile nás překvapilo, že jsem prozatím odcházely s V. Na závěrečné posuzování jsme si počkaly a do kruhu nastupovaly s ostatními Véčky. Paní rozhodčí Martina Viktorínová postupně vyřazovala, až nás tam zbylo, tuším, sedm (odhad), jenže FB se rozhodla - "rozhodčí se na mě podívá a já se zrovna hejbnu, jo?" - no takhle asi 3x, až na Fíbouška chtěla paní rozhodčí sáhnout, ajaj a to byl konec. Paní rozhodčí mi řekla pár milých slov a my s Fíbouškem odcházely vítězoslavně s V :)

Se sestřičkou, která se mimochodem mezitím velmi skamarádila s Chelsi od Krajánků (tak jsem ji radila, at ji vezme a uteče :)), jsme zabalily věci, vyzvedly pytel papaní pro zrzouna a vyrazily směr k domovu. Den jsme ukončily dobrým pozdním obídkem a Fíbouškovi jsme za výkon daly uzené ouško, které tak vonělo, že bych se do něj zakousla sama :)

Den to byl super, Fíbí je unavená, panička má asi chřipku, takže pádíme obě do postýlek :)