NV Brno 18.10.2008

18.10.2008 18:13

Dneska naše rodinka, naposledy v tomto roce, vyrazila na výstavu, tentokrát do Brna. Opět nás čekalo brzké ranní vstávání a cesta v mlze. Chvilku po sedmé hodině jsme dorazili na místo. Já s Feebee šla okouknout areál a Jiřík zatím dospával v autě :o)

Zabrala jsem místo na trávě, protože tam začalo svítit sluníčko. Po chvice se k nám přidal i "polobrácha" Hagrid, který zastupoval "Korycanské Háčko".

Dorazil i Gert (Ozrhode Australian Idol) s Honzou a Bárou, a ten Fíboušovi dělal velmi milou společnost ...

Dnes poprvé FB nastupovala za mezitřídu, kde mělo být 8 fenek. Čekání bylo fakt dlouhý, ale dočkaly jsme se. Naše beruška vběhla do kruhu, nahodila postoj, tak jsem si říkala, to zmáknem, ale to jsem něvěděla, co mě čeká ...

Už si nás zavolala paní rozhodčí - E. Hammerschmid, došly jsme k ní a první, co bylo - ukažte zoubky. Tohle Fíbíčku vždycky šlo bez problémů, ale tentokrát, je prostě ukázat nechtěla. Neposlouchala ani mě, nechtěla nic dělat, kroutila se jak had, no prostě hrůza. Trvalo to celou věčnost, já byla mokrá až na zádech, ale nakonec jsme to zvládly - zuby vycenila. Pak jsme si daly kolečko, to bylo celkem v klidu, a pak postoj - no umí to už líp, ale šlo to.

Po tomhle předvedení, ze mě fakt lilo a čekala jsem, že nás rovnou vyrazí, ale nakonec Fíbíčko dostala VD4. No tak aspoň tak. Paní rozhodčí říkala, že to je kvůli povaze - ty zoubky...

Takže zase máme co pilovat do příště, což bude až v roce 2009. Teď se sice ještě Praha, ale to FB bude hárat. Je to hrozný, jediná výstava, kam se nemusíme trmácet dálku a my nejdem ani na jednu pražskou, neb i v létě to totiž vychází do Fíbouše dnů :o(

Pokud chcete mrknout na fotky, můžete tady ..

https://o2cko.rajce.idnes.cz