Pár novinek ...

19.06.2016 20:38

I když říkám, že mě ty výstavy už opravdu nebaví, stále Bellu někam hlásím ... :) a tak:

21.5.2016 jsem Bellu nahlásila na Oblastní výstavu psů na Kačině u Kutné Hory. Máme to z chaty co by kamenem dohodil a navíc krásné místo. Výstava se povedla i z toho hlediska, že začínala kolem deváté a už ve třičtvrtě na deset jsem ji opouštěla - kdy se mi tohle poštěstí :) No a jak jsme dopadly? 

Rozhodčí: Ludmila Pavlíková (CZ) 

Bella Angel z PD - mezitřída - V1, Vítěz třídy, Oblastní vítěz

(jako nemyslete si, tentokrát jsme tam byly dvě a paní rozhodčí se hodně dlouho rozmýšlela, komu to přiklepne, o to mě to víc těší)

 

22.5.2016 jsem vyjela s Bellou za humna na Krajskou výstavu do Horních Počernic. Oproti sobotě v Kutné Hoře, tady jsme se tedy načekaly na nevalný výsledek, ale zato jsem se opálila (tedy spálila) :) a poklábosila s dalšími páníky RR. 

Rozhodčí: Miroslav Václavík (CZ)

Bella Angel z PD - mezitřída - VD1

No, že nemá Bella hrudník, to víme, ale že se nelíbila hlava, ridge, nohy, ocas - prostě celá, tak to mě tedy trochu naštvalo, páč hlavu má moooc krásnou, když už nic jinýho, ale což, mohla to být známka jen D :)))

 

28.5.2016 jsem, opět s Bellou, vyjela do Litoměřic, mých oblíbených - už jen z toho důvodu, že se potkáme aspoň na chvilku s Míšou :). Tentokrát RR byli umístěni do haly, která byla celkem slušně nadupaná, takže jsme skoro celou dobu trávily venku, a že to byla doba. Ale vyplatila se :)

Rozhodčí: Iva Černohubová (CZ)

Bella Angel z PD - mezitřída - V1, CAC

Zprvu jsem tomu nevěřila a musela se jít znovu zeptat, ale bylo to prima  :)

SLAVÍME NAROZENINY!!!

A je to tu! 8.6.2016 naše Áčka - Kafeečka (Feebee x Kaktus) oslavila  své 5té narozeniny! 

Ashley, Emičko, Aaronku, Aimee, Abby, Aisho, Virgie, Ritchie, Arwenko, přejeme vám za celou naši smečku hlavně zdraví a spoustu dalších let s páníky!

A takhle to oslavily sousedky Ash a Emma ..

Další výstava

18.6.2016 nás s Bellou čekala výstava v Brně. Bella bohužel dohárávala, takže to i tak vypadalo - náladička pod psa :), ale i přes to jsme dopadly takhle:

Rozhodčí : Petr Řehánek (CZ)

Bella Angel z PD - mezitřída - V3