Po delší pauze ...

01.03.2010 21:08

Baf ... po delší pauze jsme zpět :) No abych to uvedla na pravou míru - umřely mi oba notebooky (pracovní i domácí), takže aktualizace nebyla možná, opět jsme pracovali na baráčku, já měnila práci a celkově bylo vše tak nějak hektický a zmatený ...

Co jsme s Fíboušem celý leden a únor prováděli? Kromě dlouhých procházek jsem s Feebee začala chodit do "školy". Je to taková znovu socializace pro psíky, ale hlavně tam trénujeme chování se mezi ostantími, jako na výstavách. Vzhledem k tomu, že se Fíbouš chovala na posledních výstavách tak, jak se chovala, doporučení sem chodit nám bodlo :)

Na první hodině se beruška chovala jak trubička - postoj dobrý, běh dobrý, ale v žádným případě na mne nesahejte ... Po druhé návštěvě už to bylo lepší, při třetí se mně lektoři ptali, co jsem s ní provedla, že je to rozdíl - nechala na sebe sáhnout a ani se na mně nelepila :) No prostě, s každou lekcí je to lepší a lepší, takže uvidíme na některé z výstav, jak se bude chovat.

Teď asi začně FB hárat, takže se vyhýbáme všemu, je nervóza nervozní, psi už za ní lítají a na fenky je neurvalá, takže poslední dny trávíme sami na procházkách.

Nafotili jsme pár fotek, k vidění na:

https://o2cko.rajce.idnes.cz/Unorova_prochajda_28022010/

no a aktualizace domečku na:

https://o2cko.rajce.idnes.cz/Tak_jde_cas_s_nasim_barackem/

Pokud vše půjde dobře, konečně se na jaře přestěhujeme a bude čas na pořádnou aktualizaci :)