Přelom roku

02.01.2012 17:23

Konec roku 2011 a začátek 2012 jsem trávila tradičně na horách. Tentokrát jsem sebou vzala naši malou Ashley, Jiřík s Feebee zůstali doma u kamen :) Samy jsme ale nebyly - jela i moje sestřička Péťa se zrzavou sestřičkou Emičkou (Amber).

Sníh nás tento rok pěkně vypekl, takže místo sjíždění kopců jsme poctivě každý den chodily na procházky. Bylo úžasný pozorovat ty dvě zrzavý torpéda, jak si užívají toho trochu sněhu (viděly ho poprvé), volnosti (nebylo moc běžkařů, takže lítaly po polích a loukách) a hlavně jedna druhé ... Pro mě bylo taky super sledovat, jak jsou potvůrky každá jiná :) Ashley je torpédo, ale na malou (doslova :)) Emičku fakt nemá, ta je k neutahání - odpadla až po třech dnech. Zato naše Ashley umí odpočívat, sama si říkala o to, že chce do pokoje a spinkat, tam nabrala síly a pak zase mohla jít řádit do sněhu :)

Samozřejmě jsem taky nezapomínaly na cvičení, takže ani na Bouřňáku se nevyhnuly holky trénování povelů :) Za trénink jsme se pak - my paničky - odměňovaly horkou brusinkou v oblíbeném horském baru, kam jsem procházkou chodily každý den - i zrzky se musely socializovat, a že o zážitky a drbáníčko neměly opravdu nouzi.

Ani Jiřík s Feebee doma nezaháleli, chodili na prochajdy do našich oblíbených Popovic a i toho sněhu si Fee užila. Měli v plánu společnost, ale Aaronek onemocněl, tak to museli zvládat sami.

Všechny holky naštěstí přežily rachejtle a my naštěstí přežili Silvestra - teda jak se to vezme - střevní chřipka padla na pár z nás a někteří dokonce půlnoc zaspali :))

Krásný Nový rok všem přeje smečka z Pacova :)