Prochajda v Říčanech s novou kámoškou Eillou

01.03.2009 13:56

Konečně jsme se dohodli s páníčky malé Eillušky na společné prochajdě v lesíku u Říčan. Novou RR kamarádku jsem našla na portále Hafici.cz. Štvalo mě, že v našem budoucím bydlišti nikoho neznám, s kým budeme šmějdit po okolí. Tak jsem brousila po netu tak dlouho, až jsem kámoše konečně našla :o)

Dnes tedy nadešel den, kdy jsme se s Eilluškou  a jejími páníčky poznali. Myslela jsem, že malinká bude v 5ti měsících ještě fakt malinká, ale trochu jsem se sekla :o) Je to obr slečna a velká kočka ... Nějak jsem zapomněla, že Fíbouš taky rostla jako z vody :o)

Holky se seznámily velmi rychle, konec konců my s Eliškou a Michalem taky a vyrazili jsme na cestu. Holky se bláta a břečky vůbec nebály a vyrazily. Naše beruška dostala jak jinak než amok a začala blbnout. Malá Eilla se nenechala pobízet a hned se přidala. Necelé dvě hodinky uběhly jako nic a my už byli zase na parkovišti a loučili se s novými kamarády.

Teď už Feebee leží na pelíšku u topení a spokojeně oddychuje, sem tam mrskne nožičkou (to asi jak se honí s Eillou). Myslím, že Eilluška na tom bude podobně :o).

Pár fotek je opět na: 

www.o2cko.rajce.idnes.cz