Stěhování

02.06.2010 11:34

Od 1.6.2010 bydlím s páníčky v Pacově u Říčan. Páníci mi sem odvezli i mojí oblíbenou sedačku, abych tu byla jako doma, jenže mě se tu pořád nelíbí. Domeček je velikej a má schody - já se tady tolik nalítám, protože musim přece hlídat páníčky, když je jeden nahoře a jeden dole ... musím je mít pořád v merku.

Ale jinak je to tu dobrý na honění :) Včera jsem utekla do pole, viděla jsem zajíčka, tak jsem ho musela prohnat. Když jsem po dlouhý době přišla zpátky, páníci se zlobili a vyhrožujou tím obojkem jak pípá, že se prý mám srovnat, ale co pořádně jsem si zablbla - jen to odnesly moje pacičky, čumáček a jazyk - to oblilí už je pěkně ostrý .. ale neva, aspoň se mi dobře spalo.

Jo a že tu mám tu sedačku, tsss, ať si na ní páníci sedají sami, já si oblíbila už něco jiného - v ložnici mají takovou veeeelikááánkskou postel :)

 

Až bude, a doufám, že někdy se dočkám, pěkný počasí, tak tu bude hezky, budu se vyhřívat na zahrádce .. ale už aby to bylo ...