Víkend na Bouřňáku

15.02.2009 14:12

Jedeme na hory, hurááááá!!! Takhle se radovala panička, já o něco míň, ale když mi řekli, že budu běhat, tak jsem se taky těšila, jen páníček se moc netvářil, protože nemá rád zimu (a to hraje hokej taky v takový zimě...). No nic, v pátek jsme vyrazili směr Krušné hory - Bouřňák. Panička zabalený lyže, páníček teple obalený vrstvou oblečení a já dychtivá po běhaní. Když jsme dorazili na místo, už byla tma, ale stejně mě překvapilo to bílý studený překvapení na zemi - sníh jsem sice už viděla tolikrát, ale v takovým množství teda ne :o) Hááá, zítra za světla to hned zkusim, co se s tím dá všechno dělat ... Když jsem přišli do chalupy, čekalo mě tam další převápko, takovejch lidí a všichni mě začali drbat a hladit - jééé, to bylo žůžo :o)

V sobotu ráno panička vstávala brzo, šla lyžovat a já s páníčekm vyrazila na prochajdu. Na takovou zimu fakt nejsem zvyklá, takže to bylo na chvilku, ale jen co přišla panička zpátky, vyrazili jsme všichni znovu na blbinky do sněhu. Odpoledne ale začal foukat ledový vichr, že prochajdy jsme zkracovali, ale i tak jsem si to užila, dokonce jsem paničku lovila ve sněhu. Já se teda nemohla ani hnout, propadala jsem se skoro celá, ale byla to bžunda. Večer jsem odpadla a páníčcci si mohli jít po svojí zábavě :o) 

V neděli jsme šli ráno jen na kraťounkou prochajdu, poklidili a vyrazili zpátky domů. Teď už spokojeně hajám na sedačce a zdá se mi o tom studeném bílém snížku ...

Páníček nafotil něco málo fotek ...

www.o2cko.rajce.idnes.cz