Víkendové prochajdy - Aaronek a Aimee

23.10.2011 12:32

Tento víkend byl ve znamení setkání štěňátek, resp. procházek :)

V pátek jsme se domluvili s Peťou a Martinem, že přijedou s Aaronkem a vyrazíme na procházku tady po Pacově. Z Aaronka je moc krásnej kluk a až trochu zesílí, tak to bude pořádnej chlapák. Z prochajdy nemám sice žádné fotky, ale určitě to není naposledy, co společně vyrážíme :) Prochajda byla super, přišli jsme všichni vymrzlí a zabahněný domů. Myslela jsem, že to naše torpédo se trochu hodí do klidu, ale Ash odpadla až za další dvě hodiny :)

V sobotu jsme  s Jiříkem měli nějaké vyřizování na severu Čech, a protože jsme nebyli daleko od Liberce dohodli jsem se s Yvčou a Vaškem, že přijedeme na kukačku a pomazlení s Aimee ... Z kukačky byl i výborný oběd a super podzimní prochajda. Z té pár fotek máme :) ... Foto zde.  Aimee je krásná slečna a je si hrozně podobná s Ash - dokonce tak, že jsem si je i já chvilkama pletla ... a nejen já, že Yvuš  :)))

Krásně promzlí a unavení jsme dorazili domu a co se nestalo ... Ash upadla do kómatu a to trvalo, s vyjímkou času na vyvenčení, od čtyř odpoledne do dneších dopoledních devíti hodin :) poprvé jsme utahali naší divošku!!! :)

Jinak nám asi začíná prepuberta - každý den trénujeme, ale zhruba 3 dny zpátky, Ash vůbec nic neumí, neposlouchá, je jak hluchá ... resp. umí všechno, jen když ona chce ... za 14 dní výstava, to bude boj :))