XI. Speciální výstava ČKRR + bonitace

27.04.2013 23:04

Dlouhý,ale krásný den na Orlíku za námi ...

S Ash jsme již v pátek vyrazily na Vystrkov, kde se konala XI. Speciální výstava ČKRR. Společnost nám dělala Jíťa s Aishou, takže holky se vyběhaly a my s Jíťou poklábosily. Počasí nám vyšlo takže celý den byl parádní - opalovačka, odpočívačka a koupačka (tu tedy daly jen zrzky :)). Později odpoledne se začali sjíždět další účastníci zájezdu a tak jsme se odebraly s Jíťou k hotelu, potkat se se známými a kamarády ...

V sobotu ráno po prochajdě a snídani jsme se utábořily u kruhu a čekaly až přijde řada. Já si mezitím odskočila s Ash na bonitaci. Všechno probíhalo parádně, až na to, že Ash se nechtěla nechat změřit - prostě se rozhodla, že šuplera její kamarádka nebude. Po několikátém - neúspěšném - měřícím pokusu, jsme se dohodly s porotou, že měření necháme na podzim a my do té doby budeme trénovat. Nicméně zkusily jsme to s úplně posledním pokusem a nakonec se povedlo ...

Ashley je úspšně zbonitována!

Pak už jsme se opět jaly čekat na naši chvíli v kruhu. Sice meteorologové hlásili zataženo a déšť, případně kroupy, na Orlíku bylo ale naštěstí krásně.

Do kruhu jsme s Ash v mezitřídě nastoupily cca ve 14 hodin, tentokrát to opravu bylo strašně dlouhé, ale vyplatilo se.

Pan rozhodčí Steffen Schock (DE) pěl na Ash samou chválu, čímž rostla moje vnitřní pýcha na mrňouska, a říkala jsem si, že by teda dneska nějaká ta bedna mohla vyjít. Jaké moooooooc milé překvapení bylo, když nám ukázal první místo :) Měla jsem obrovskou radost, a vím, že Ashi je to sice úplně jedno, ale tu radost sdílela holčička se mnou - svými výskoky - až jsem měla pocit, že mě povalí :) Pan rohodčí byl velmi milý, znovu mi pogratuloval ke krásné feně a se všemi na bedně se vyfotil (mimochodem první rozhodčí, kterého jsem zažila, který se fotí, a ochotně a sám od sebe, se všemi umístěnými).

Jíťa s Aishou také nastoupily s námi do mezitřídy a i holkám to, po zdravotní výstavní odmlce, moc šlo. Mají moc krásný posudek a jsem na ně pyšná.

Takže:

Ashley z Pacovského dvora - V1, CAC

Aisha z Pacovského dvora - V

Sobota tedy byla úspěšná, a to nejen pro holky z PD, ale i pro rodnou Korycanskou hroudu :) VŠEM Korycanským moc gratulujeme, jste pašáci :)

Rády jsme Vás zase všechny viděly a brzy opět nashledanou ...